Orkar ej ?

Heeeeeej !

Jag orkar int lägga in alla kläder men kommer in vissa ibland !

Det var allt för denna gång juste !

Kom ihåg festen i balsalen den får ni inte missa !

På lördag alltså..

Ska bli fett kul !

Men.. :(

Jag har ingen halloween dräkt  :(

Jag valde pengar sen trodde jag att man kunde köpa en dräkt men det kunde man ej !

Så det var ett dåligt val.. :(

Det gick att köpa det förrut !

Såå hoppas att jag kan lösa det på något sätt :(

Men ska försöka om jag hittar en lösning visar jag så klart för er !

Kom ihåg att BLOGG-STAFETTEN ETAPP 3 ÄR INGÅNG !

Heeej dåå !

//~hejssan


Kommentarer
Postat av: Anna10

Hejsan hejssan xD

Det va länge sen jag kommenterade i din blogg!

Hoppas du har det bra!

Vi ses

//Anna10

2010-10-28 @ 19:56:25
Postat av: Gadinen

Hej! Coool blogg! Jag har en bloggtävling om du vill vara med, jag skulle bli jette glad om du anmälde dig. Vi ses i panfu \\Gadinen

2010-10-29 @ 09:19:41
URL: http://gadden.bloggplatsen.se
Postat av: lovisa

Godmorgon:) vad händer idag?

vill du följas med blovlogin?:)

2010-10-29 @ 09:39:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0